Monday, November 3, 2008

Första steget till resten av ens liv...

*ställer sig upp*

Ehm hej...

*harklar sig*

Mitt namn är Marit och jag behöver gå ner i vikt.

Det är väll det som den här bloggen ska handla om. Min viktnedgång och mina bumbs and stops on the way så att säga. Jag väger på tok för mycket, faktiskt för att vara exakt runt 60-65 KILO för mycket. Ja det är mycket... så här ska jag säta upp mål och ni kan följa mig på färder, hejja på eller tracka ner är väll upp till er (men ni är ganska patetiska människor om ni väljer det sistnämnda, bara så vi är på det klara med den punkten) Just nu ser bloggen ganska trist ut, men kanske kan be någon kompis hjälpa till med det så att det är flashig och snygg istället. Precis som jag är! GASP! Menar jag verkligen att man kan vara snygg fast man är tjock? Its unheard of! Men ja det menar jag. Jag är snygg, woho. Nu tänker jag bli snygg och smal (intelligent är jag redan)

Ego? Uppblåst? Jag? Näää, inte alls.

Here we go...

1 comment:

Anonymous said...

Klart att man kan vara både snygg och tjock på en gång! Go Girl!