Tuesday, November 4, 2008

Dag 2

Gårdagens vikt: 133 kg
Dagens vikt: 132.8 kg
Skillnad: -2 hg

Jag är inte smickrad att tro att det beror på att jag bestämt mig utan det har nog betydligt mer att göra med vattenförlust. Fast nog får man vara glad att det är åt rätt håll i alla fall. hade jag gått upp till idag hade det nog inte varit lika kul.

Dagens humör: Mår bättre idag men ska nog fortfarande inte anstränga mig för mycket. Ska kanske försöka mig på en promenad eller liknande. Jag ska i alla fall sätta på mig stegräknaren idag (och hoppas att batteriet fortfarande fungerar) och se hur det går.

Jag tänkte också försöka gå igenom mat och liknande. Eftersom jag var sjuk igår har jag inte kunnat handla ordentlig mat än så idag blir det tyvärr jäkligt dålig mat (mackor och liknande) och så ska jag försöka planera in lite träning också. Nu är det dags för en alldeles för sen frukost.

Mål för dagen:
* 3000 steg
* Planera mat för veckan
* Planera ett 1 timmes träningspass som jag kan göra hemma

No comments: